.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش عجیب استاندار در گفتگو با رادیو
در پی برگزاری جلسه تودیع و معارفه فرماندار ساری ، استاندار مازندران در واکنش به انتشار خبر استخاره مسئولان نسبت به عزل فرماندار ساری، توضیحات دور از انتظاری به بخش خبر بامدادی رادیو ایران داده و در این گفتگو خبرنگار خبرگزاری مهر در مازندران را " جواني ...
در پی برگزاری جلسه تودیع و معارفه فرماندار ساری ، استاندار مازندران در واکنش به انتشار خبر استخاره مسئولان نسبت به عزل فرماندار ساری، توضیحات دور از انتظاری به بخش خبر بامدادی رادیو ایران داده و در این گفتگو خبرنگار خبرگزاری مهر در مازندران را " جواني بي عرضه " خطاب کرد.
طاهایی كه روز گذشته در گفتگو با بخش پیک بامدادی رادیو ایران مورد سئوال پی درپی مجري مبنی بر دلیل اقدام مسئولان استانی برای لغو حكم فرماندار ساری از طریق استخاره قرار گرفته بود اظهاراتي قابل تامل در مقابل ميليونها شنونده اين بخش پرمخاطب بيان نمود.
وی که از طرق مختلف و دور از انتظار خبرنگاران را متهم به بی اطلاعی و شایعه پراکنی در مورد اطلاعات و آمار کرده بود، خواست به نوعی موضوع اظهارات خود درمراسم توديع و معارفه فرماندار ساري با موضوع استخاره را به بیراهه بکشاند.
از سوي سماجت های خبرنگار رادیو ایران نیز سبب شد تا طاهایی با الفاظی بدور از شان مديريت ارشد استان و وارد شدن به حريم شخصي فعالیت يك خبرنگار در سخنانی تعجب آور بگويد : " این خبرنگار جوان که ۳۰ سال بیشتر سن ندارد عرضه زن بردن را نداشته و فکر می کند اخبار سیاسی و مسائل حکومتی استان مانند شوخی وی با برادر و خانواده اش است " آیا این گفته ها در شان یک استاندار دولت مهرورز و عدالت محور که همواره خود را حامي جوانان دانسته است مي باشد .
نكته جالب اينكه استاندار مازندران در اغلب جلسات اداري ، مديران استان را توصیه به پرهیزگاری و تقوا و سعه صدر در مدیريت نموده ولي خود به يكباره در مقابل انعكاس يك خبر واقعي آشفته شده و يك خبرنگار پركار و پرتلاش را به تمسخر مي گيرد .
انچه پس از اين برخورد دور از انتظار، از استاندار مازندران انتظار مي رود اينكه هرچه سريعتر از اين خبرنگار خدوم و سختكوش و جامعه خبري استان عذرخواهي نموده و از اين پس نه به خود و نه به هيچ مديري اجازه به سخره گرفتن هيچ خبرنگاري را ندهد.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند 31 خرداد 1390
شما که بسیار توانمندید و تمام عمر مدیر جامعه بودید کرم بفرمایید و دستاوردهای خودتون در استان رو طی 2 سال گذشته اعلام بفرمایید!!
نا شناس 31 خرداد 1390
درود برطاهایی
نا شناس 31 خرداد 1390
طاهایی مدیرلایقی است سعی نکنیدافرادرابا کوچکترین اشتباه طرد کرده وتمام زحمات وخدماتش رانادیده بگیرید.باتشکر
ج-م 1 تير 1390
اين نوع حرف زدن براي سياستمدار ديندار در نظام جمهوري اسلامي زيبنده نيست البته اصحاب رسانه بايد حدود را رعايت و در پي نزديك كردن جهت پيشرفت باشند نه حاشيه
**/** 1 تير 1390
حالا که گفتی شهامت داشته باش بگو گفتم معذرت خواهی کن این جور برخوردها مال کسی که واقعا کاری رو انجام داده چون هجم فشارها بهش زیاد شده به یکباره از کوره در میره و ....
نا شناس 1 تير 1390
بی احترامی طاهایی به یک خب نگار یعنی حتک حرمت به جامعه مطبوعات و رسانه های استان ما از وزیر کشور و رئیس جمهر محترم میخواهیم تا از اینگونه بر خورد های با زحمت کشان عرصه اطلاع رسانی جدا بر خورد کنند این حرکت قابل گذشت نیست من از خبر نگار عزیزی که اینگونه به او تاخته شده دلجویی میکنم طاهایی باید رسما از او طلب بخشش کند وگرنه تمام حرف ها و شعار های اعتقادیی که از روز اول داده رو باید ......
farhad 1 تير 1390
خدارو شكر سماجت خبرنگار بيشتر نشد وگرنه واويلااااااااااااااااااااااااااااااااا
نا شناس 1 تير 1390
اينكه مدير ارشد يه استانه واي به حال مابقي مديران استان...خدا خودش به خير بگذرونه،لطفا حرمت جوان ها را داشته باشيد آقاي استاندار!!!
جواد راد 1 تير 1390
یه موضوع مهم هم اینه که ما از طاهایی بخاطر تمامی زحماتش و تجربه ایی که داره انتظار بیشتری داریم هم در بحث انتخاب فرماندار و هم در بحث پاسخگویی به زبان خبرنگار یه شبکه ی رادیویی ملی
هر چی باشه آبروی استان مهم تر از سوابق آقای استانداره
نا شناس 1 تير 1390
ماهيت واقعي اش همين است كه تازه دارد رو مي شود
نا شناس 1 تير 1390
از اين پس نام خانوادگي آقاي طاهايي به رامين تغيير يافت
نا شناس 1 تير 1390
آقاي استاندار ازدواج كردن به عرضه داشتن نيست ،ازدواج امر مقدسي است و بايد باانتخاب و علاقه صورت گيرد .اين روزها از استاندار زياد تعريف شده و بالطبع به مزاج نساخته و در همچين روزي در يك رسانه ملي سر باز نموده و متاسفانه تبلور از شخصيت اجتماعي يك مدير استاني شد . آقاي استاندار اگر پيرو پيامبر يم ، اگه پيرو عدل علي (ع) هستيم ...پس كجا بايد نمود پيدا كند هويت اسلامي .

متاسفانه سخن و عمل و....مسئولين ما مثل هفت و بيجار شد و همه درهم شدند حالاكي چي ميگه ، كي راست ميگه ، كي ايرانيه ،كي اسلامي ،كي مدير ومسئول ، كي نوكر وخدوم ، خدا داند و خدا
خدايا اين روزا پرستش چه سخت شد ،صادق بودن بيگانه شد ، خدايا تو ميداني كه هم ايراني ام ،هم اسلامي ام ،هم شيعه علي (ع)،صدق صادق .
خوشحالم كه در اين هفت بيجار نقش ندارم .

زبل خان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.